Mutfak Sanatları AkademisiOnline İşlemler
Sisteme giriş yaparak online işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Sisteme giriş yaparak online işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.
KULLANICI VE MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
1. TARAFLAR
SATICI:
Unvanı: MSA MESLEKİ EĞİTİM VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
Adresi: Maslak Mh. Maslak Meydan Sk. N.1 Beybigiz Pl. B-Bl.N.123-134,136 Sarıyer İstanbul
Telefon ve faks: 2122903550 - 2122903555
E-posta: info@msa.com.tr
Web Adresi: https://msa.com.tr/
Mersis No: 0625052301500010
ALICI:
SATICI’nın satışını yaptığı ürün/ürünlerden sipariş veren gerçek veya tüzel kişi
2. KONU
İşbu Kullanıcı ve Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin konusu, SATICI'nın, ALICI'ya uzaktan iletişim araçları vasıtasıyla satışını yaptığı gıda maddesi ürün/ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin kapsamaktadır. Tüketici sayılmayan ALICI’lar hakkında Türk Borçlar Kanunu ve Türk Ticaret Kanunu hükümleri uygulanacaktır.
ALICI, Satıcının isim, unvan, açık adresi, telefon ve diğer erişim bilgileri, satışa konu malın temel nitelikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları ve masrafları vs. satışa konu mal ile ilgili tüm ön bilgiler ve cayma hakkının kullanılmasının istisnaları, şikayet ve itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar vs. konusunda açık, anlaşılır ve internet ortamına uygun şekilde satıcı tarafından bilgilendirildiğini, işbu Sözleşmedeki tüm bilgileri okuyup anladığını, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal sipariş verdiğini kabul ve beyan eder.
ALICI işbu Sözleşme konusu Ürünlerin ALICI’nın siparişi üzerine özel olarak
hazırlanan, çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek yiyecek içecek ve benzeri gıda
maddeleri veya dayanıklı ürünler olabileceğini kabul ve beyan eder.
3. SÖZLEŞMEYE KONU ÜRÜN BİLGİLERİ:
Ürünlerin türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, satış bedeli, ödeme şekli, alternatif ürün tercihi aşağıda belirtildiği gibidir.
Ürün Adı Miktar Tutar
• Teslimat Bedeli: ……… TL (ALICI tarafından karşılanacak)
• Ödeme Şekli: iyzico ile Öde
• Sipariş Tarihi: 08.11.2024
• Kargoya Verilme Tarihi:-
• Öngörülen Teslimat Tarihi: Adres bilginize ve kargo şirketine göre değişebilecek olmakla beraber …………….. gün arasında teslim edilebileceği tahmin edilmektedir
• İndirimler Düşüldükten Sonra Toplam Sipariş Tutarı: TL
• Teslim Şekli:
ALICI BİLGİLERİ
Adı-Soyadı / Unvanı:
TC Kimlik no / Vergi no: /
Adresi:
Telefon:
Faks: -
E-mail:
Teslimat adresi:
Teslim edilecek kişi:
FATURA BİLGİLERİ
Adı-Soyadı / Unvanı:
TC Kimlik no / Vergi no: /
Fatura Adresi:
Telefon:
Faks: -
E-mail:
4. ÜRÜNLERİN TESLİMİ VE ÖDEME
4.1. ALICI`nın sipariş vermek sureti ile teslimini talep etmiş olduğu ürün/ürünler, SATICI tarafından sunulan teslim alternatiflerinden gel-al ve adrese teslim çeşitlerinden ALICI’nın seçeceği teslim şekli ile teslim gerçekleşecektir.
4.2. Siparişe konu ürünlerin teslimi için işbu sözleşmenin elektronik ortamda ALICI tarafından onaylanmış ve SATICI’ya ulaştırılmış olması gerekmektedir.
4.3. Gel-al teslim alternatifinin seçildiği siparişlerde ALICI siparişte belirtilen niteliklere uygun olarak siparişi SATICI’nın işbu Sözleşmenin 1. Maddesinde belirtilen adresinden hafta içi (Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe ve Cuma) günleri saat 12.00-18.00 arasında teslim alacaktır. Saat 18:00’e kadar verilen tüm siparişler, ertesi gün teslim alma için, Cuma günü 18:00’e kadar verilen tüm siparişler, Pazartesi günü teslim için, Cumartesi 18:00’den Pazartesi 18:00’e kadar verilen tüm siparişler, Salı günü teslim almak için uygun olacaktır. Sipariş teslim saatlerinde bir değişiklik olması durumunda SATICI, ALICI’yı bilgilendirecektir.
4.4. Adrese Teslim, teslim alternatifinin seçildiği siparişlerde SATICI Ürünler'i, anlaşmalı olduğu kargo firması aracılığı ile ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak, çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek yiyecek içecek ve benzeri gıda maddeleri için sipariş Pazartesi, Salı, Çarşamba veya Perşembe günlerinde verilmiş ise, takip eden iki gün içinde akşam 18:00’e kadar, Cuma-Cumartesi-Pazar günü verilen aynı nitelikteki siparişler ise en geç takip eden Salı günü 18:00’e kadar teslim edilir. Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek yiyecek içecek ve benzeri gıda maddeleri haricindeki ürün siparişleri ise, en geç 10 işgünü içinde ALICI’ya mesai saatleri içinde teslim edilir. Bu kargo firmasının ALICI’nın bulunduğu yerde şubesi olmaması halinde, ALICI’nın Ürünü, kargo firmasının, kendisine en yakın şubesinden en geç yedi (7) gün içerisinde teslim alması gerekmektedir; aksi halde doğacak tüm zarar ve giderlerden ALICI sorumludur.Fatura sipariş teslimatı sırasında belirtilen ALICI’nın e-mail adresine e-arşiv fatura olarak gönderilecek; bilgi fişi ise ürün ile birlikte teslimatta teslim edilecektir.Fatura ve teslim bilgileri ile ilgili verilen ve onaylanan tüm bilgilerden ALICI sorumludur. ALICI bu bölümlerde belirttiği bilgilerin doğru olduğunu kabul eder. Verilen bilgiler ile ALICI’ya ulaşılamaması ya da teslim yapılamaması durumunda SATICI’nın sorumluluğu bulunmamaktadır.
4.5. ALICI, sipariş edilen ürünler için, SATICI tarafından belirtilen hizmet bedellerini tercih edilen ödeme şekli ile teslimden önce ödemekle yükümlüdür. SATICI hizmet bedellerini değiştirme hakkını saklı tutar. Ürün bedeli SATICI’nın hesabına aktarılmaz veya banka kayıtlarında iptal edilir ise SATICI ürün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
4.6. Ürünlerin teslimatı anında ALICI'nın adresinde kendisinin şahsen bulunmaması ve adresteki kişilerin teslimatı kabul etmemesi durumunda SATICI, bu husustaki edimini yerine getirmiş kabul edilecektir. Adreste teslim alacak bir kimsenin olmaması durumunda kargo firması ile temas kurarak ürünlerin sevkiyatını takip etmek ALICI'nın sorumluluğundadır. Ürünler, ALICI’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun adresinde bulunmaması veya teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Bu hallerde ALICI’nın Ürünleri geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile Ürünlerin kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI’ya iade edilmesinden dolayı oluşan giderler de ALICI’ya aittir.
4.7. Siparişe konu Ürünlerin ALICI’nın siparişi üzerine özel olarak hazırlanan, çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek yiyecek içecek ve benzeri gıda maddeleri olması halinde Ürünlerin kargo firmasında bekleme süresinde bozulması halinde SATICI’nın sorumluluğu bulunmamaktadır.
5. SİPARİŞ VE TESLİM KOŞULLARI
5.1. Ürünlerin satış fiyatı bilgileri ve temel nitelikleri güncel olarak web sitesinde ve menü ve kataloglarda sergilenmektedir. SATICI tarafından kampanya düzenlenmiş ise ilgili ürünün temel özellikleri kampanya süresince geçerlidir.
5.2. Web sitede ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
5.3. SATICI, operasyonel olarak belirlediği ya da belirleyeceği uzak dağıtım bölgelerine, belirlediği ya da belirleyeceği minimum sipariş tutarları dahilinde teslimat yapma hakkını saklı tutar.
5.4. Adrese teslim siparişlerde ALICI, kargo teslimat bedelini ödemekle yükümlüdür. ALICI yalnızca perakende satışa ve nihai kullanıma yönelik sipariş verebilir. Toptan ve “yeniden satış” amaçlı siparişlerin satış sözleşmesi oluşmuş olsa dahi SATICI siparişi kabul etmeme veya siparişi iptal ederek teslim etmeme hakkını saklı tutar. Siparişin bu nedenle iptal edilmesi halinde, ALICI tarafından ürünlerin bedeli ne şekilde ödenmiş ise aynı şekilde SATICI tarafından ALICI’ya iade edilir.
5.5. Toptan sipariş yararlanma adeti her ürün için maksimum 10 (on) adet ile sınırlıdır. SATICI, bir ürün için maksimum 10 (on) adetten fazla verilen siparişleri teslim etmeme hakkını saklı tutar.
5.6. SATICI, ALICI’nın sipariş ettiği ürün/ürünlerin herhangi bir nedenle tedarik edilememesi durumunda bu durum ile ilgili ALICI’yı bilgilendirir. Sözleşme konusu ürün/ürünlerin stokta bulunmadığı hallerde SATICI’nın ALICI’yı durumdan haberdar etmesi ve ödenmiş ise, ALICI’nın ödemiş olduğu toplam bedelin ve onu borç altına sokan her türlü belgenin en geç on dört (14) gün içinde ALICI’ya iade edilmesi şartıyla SATICI’nın sözleşme konusu ürün/ürünleri teslim etmeme hakkı bulunmaktadır.
5.7. ALICI’nın sipariş ettiği ürün/ürünlerin herhangi bir nedenle tedarik edilememesi durumunda ALICI, sipariş ettiği ürün/ürünlere alternatif ürün belirleyebilir. Bu durumda alternatif ürünleri, mağazada o gün itibariyle satılan fiyat üzerinden ödemesini yapmak sureti ile teslim alacağını kabul ve beyan eder.
5.8. Teslim anında ALICI’nın siparişi verdiği telefon numarası bilgisinin SATICI’ya iletilmesi halinde SATICI teslimatı gerçekleştirecektir.
5.9. Ödeme için kabul edilen ödeme araçları nakit, kredi kartı ve banka kartıdır.
5.10. Sözleşme konusu ürünler, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Bu durumda tüm sorumluluk ALICI’ya aittir.
5.11. ALICI, Ürünleri teslim aldığı anda kontrol etmekle ve Ürünlerde kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde, Ürünleri kabul etmemek ve Kargo firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir.
5.12. ALICI tarafından teslim anında kendisine teslim edilen fatura mukabili teslim alınırken itiraz ileri sürülmeyen siparişler SATICI tarafından eksiksiz teslim edilmiş kabul edilir. Bu durumda ALICI’nın ürünlerin eksik ya da yanlış teslim edildiğine dair itiraz hakkı bulunmamaktadır.
5.13. Ürün teslimatı sonrasında herhangi bir sebepten dolayı, işlem yapılan kredi kartının ait olduğu Banka/finansman kurumunun Ürün bedelini SATICI'ya ödememesi ya da ödediği bedeli geri talep etmesi halinde, ALICI kendisine bu durumun uzaktan iletişim aracı ile bildirilmesini müteakip üç (3) gün içerisinde teslim aldığı ürün bedellerini başka bir online ya da kredi kartı ya da nakit olarak ödeyeceğini beyan, kabul ve taahhüt eder.
5.14. SATICI teknik nedenlerden kaynaklanan fiyat, ürün ve her türlü güncelleme hatalarından sorumlu değildir.
5.15. Ürünlerin muhteviyatını inceleme yükümlülüğü ALICI’da olup ürünlerin muhteviyatının alerji vs. gibi herhangi bir sağlık problemi yaratmasından SATICI sorumlu değildir.
5.16. SATICI, mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürün/ürünleri süresi içinde teslim edemez ise, durumu öğrendiği tarihten itibaren üç (3) gün içerisinde ALICI'ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürün/ürünlerin varsa alternatifi ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişi iptal edilmesi seçeneğini tercih etmesi halinde ödediği tutar kanuni faizi ile birlikte iptal talebinin SATICI’ya ulaştığı tarihten itibaren on dört (14) gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir. Alternatif ürün tercih edilmesi halinde ise herhangi bir fark söz konusu ise aradaki fark ALICI’dan tahsil edilir.
5.17. Adrese teslim, teslim şeklinin seçilmesi halinde, Sipariş teslimatları yalnızca ALICI’nın siparişi verirken belirttiği teslimat adresine kapıya ürün teslimi şeklinde yapılacaktır. ALICI, teslimat adresinin haricinde başka bir yerde teslimat talep etse bile kesinlikle teslimat yapılmayacaktır. Teslimat adresi olarak otopark, kapı önü, park gibi belirsiz yerler gösterilemez; gösterilse bile sipariş teslimatı yapılmaz. Teslimat adresinin işyeri, daire, ev, dükkân veya bunun gibi müşteriye aidiyeti belli olan yerler olması esastır.
5.18. Sipariş edilmeyen malın teslimi veya hizmetin sunulması durumunda; SATICI’nın ALICI’ya telefon ya da mail yoluyla bilgilendirme yaparak sipariş edilmeyen malı veya hizmeti geri alma hakkı bulunmaktadır. Sipariş edilmeyen malın veya hizmetin bedelinin ödenmemesi halinde ALICI bu malı kargo ücreti SATICI’ya ait olmak üzere SATICI adına kargoya vermek veya SATICI’ya iade etmekle yükümlüdür.
6. ALICININ CAYMA VE İPTAL HAKKI
6.1. SATICI tarafından sipariş üzerine özel olarak hazırlanan çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek yiyecek içecek ve benzeri gıda maddelerinden olmadığı ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği Madde 15 kapsamındaki cayma hakkının istisnaları mevcut olmadığı sürece, ALICI’nın herhangi bir gerekçe göstermeksizin veya cezai şart ödemeksizin, malın teslimine ilişkin sözleşmelerde malın teslim alındığı, diğer sözleşmelerde ise sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren on dört (14) gün içinde cayma hakkı bulunmaktadır. ALICI sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içerisinde de cayma hakkını kullanabilir.
6.2. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;
a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, ALICI’nın veya ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,
b) Birden fazla parçadan oluşan mallarda ALICI’nın veya ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,
c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, ALICI’nın veya ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır.
6.3. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin SATICI’nın 1. maddede bildirilen telefon numarası veya msabox@msa.com.tr e-mail adresine on dört (14) gün içerisinde yazılı olarak veya kalıcı veri taşıyıcısıyla SATICI’ya yönlendirilmesi yeterlidir. ALICI bu halde ürünü SATICI’ya karşı ödemeli olarak geri gönderecektir. Geri gönderirken ALICI’nın fatura aslını da cayma bildirimi ile birlikte SATICI’ya göndermesi gerekmektedir.
6.4. Cayma hakkının kullanılmasında ALICI işbu Sözleşme ekinde yer alan formu kullanabileceği gibi cayma kararını bildiren açık bir beyanda da bulunabilir. SATICI, ALICI’nın cayma beyanını gönderebilmesi için internet sitesi üzerinden seçenek de sunabilir. İnternet sitesi üzerinden tüketicilere cayma hakkı sunulması durumunda SATICI, ALICI’nın iletmiş olduğu cayma taleplerinin kendilerine ulaştığına ilişkin teyit bilgisini ALICI’ya derhal iletir.
6.5. SATICI, tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört (14) gün içinde, varsa ALICI’nın teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri ALICI’nın ürünleri satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun şekilde ve ALICI’ya herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden tek seferde iade edecektir.
6.6. ALICI cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren on dört (14) gün içinde malı SATICI’ya ya da yetkilendirilmiş olduğu kişiye iade etmek zorundadır.
6.7. ALICI aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI’nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
b) ALICI’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
d) Sağlık veya hijyen açısından iadesi uygun olmayıp, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallara ilişkin sözleşmeler.
e) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
f) Malın tesliminden sonra ambalajın açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
g) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
h) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
i) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ve ALICI’ya anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.
j) Yiyecek ve içecek gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine gönderilmesi.
6.8. ALICI tarafından teslim alınmış olan malın değerinin azalması veya iadeyi imkansız kılan bir nedenin varlığı cayma hakkının kullanılmasına engel değildir. Ancak ALICI kendi kusurundan kaynaklanan, malın değerindeki azalmayı SATICI’ya tazmin etmeyi kabul ve beyan eder.
6.9. Her türlü iadeler mutlak suretle orijinal kutu ve ürünün ambalajı (koruma bantı) bozulmaksızın yapılmaktadır.
6.10. Mevzuat uyarınca cayma hakkının istisnaları kapsamında Siparişe konu Ürünler’in SATICI tarafından sipariş üzerine özel olarak hazırlanan çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek yiyecek içecek ve benzeri gıda maddeleri olması halinde bu süre sonrasında hazırlanan ürünler zayi olacağından, Alıcı ancak siparişi SATICI’ya ilettiği gün saat 18.00’e kadar iptal edebilir. Bu süreden sonra yapılacak iptal ve cayma talepleri geçerli olmayacaktır. ALICI’nın siparişin SATICI’ya iletildiği gün saat 18.00’e kadar siparişi iptal etmesi halinde, SATICI, eğer ödeme yapıldı ise ALICI’nın ürünleri satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun şekilde ve ALICI’ya herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden tek seferde iade edecektir. Bu tip ürünler istisna kapsamında olduğundan cayma hakkı söz konusu değildir. ALICI söz konusu iptal hakkını kullanıldığına dair bildirimi SATICI’nın 1. maddede bildirilen telefon numarası veya msabox@msa.com.tr e-mail adresine sipariş verildiği gün en geç saat 18.00’a kadar yazılı olarak yönlendirilmesi yeterlidir.
7. ALICININ ŞİKAYET VE İTİRAZ HAKKI
ALICI şikayet ve talepleri ile ilgili olarak SATICI ile msabox@msa.com.tr
Adresinden iletişime geçebilir. Bu taleplerinin çözümlenememesi halinde tüketici şikâyet ve
itirazları konusundaki başvurular, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’da belirlenen
parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu
yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine yapılabilmektedir.
8. GENEL HÜKÜMLER
8.1. Kişisel verilerin korunması ve gizliliği ile ilgili her türlü bilgiye https://msa.com.tr/kvkk adresinden ulaşılabilmekte olup ALICI, bu linkteki belgeleri okuyup anladığını ve aydınlatıldığını kabul ve beyan eder. Söz konusu link sipariş oluşturma aşamasında ALICI ile paylaşılmıştır.
8.2. Alıcı sipariş aşamasında kendisi ile paylaşılan işbu Sözleşme metnine, anılan e-postayı kalıcı veri saklayıcısına kaydedip saklayarak her zaman ulaşabilir ve inceleyebilir. Satıcı da işbu Sözleşme metnini sistemlerinde üç (3) yıl süre ile muhafaza edip saklayacaktır.
8.3. ALICI tarafından işbu sözleşmede belirtilen bilgiler ile ödeme yapmak amacı ile SATICI’ya bildirdiği bilgiler SATICI tarafından üçüncü şahıslarla paylaşılmayacaktır. SATICI bu bilgileri sadece idari/ yasal zorunluluğun mevcudiyeti çerçevesinde açıklayabilecektir. Araştırma ehliyeti belgelenmiş her türlü adli soruşturma dahilinde SATICI kendisinden istenen bilgiyi elinde bulunduruyorsa ilgili makama sağlayabilir. Kredi Kartı bilgileri kesinlikle saklanmaz, Kredi Kartı bilgileri sadece tahsilat işlemi sırasında ilgili bankalara güvenli bir şekilde iletilerek provizyon alınması için kullanılır ve provizyon sonrası sistemden silinir. ALICI’ya ait e-posta adresi, posta adresi ve telefon gibi bilgiler yalnızca SATICI tarafından standart ürün teslim ve bilgilendirme prosedürleri için kullanılır.
8.4. Sözleşmenin imzalandığı tarihte mevcut olmayan veya öngörülmeyen, tarafların kontrolleri dışında gelişen, ortaya çıkmasıyla taraflardan birinin ya da her ikisinin de sözleşme ile yüklendikleri borç ve sorumluluklarını kısmen ya da tamamen yerine getirmelerini ya da bunları zamanında yerine getirmelerini olanaksızlaştıran durumlar, mücbir sebep (Doğal afet, salgın hastalık savaş, terör, ayaklanma, değişen mevzuat hükümleri, el koyma veya grev, lokavt, üretim ve iletişim tesislerinde önemli ölçüde arıza vb.) olarak kabul edilecektir. Mücbir sebep şahsında gerçekleşen taraf, diğer tarafa durumu derhal ve yazılı olarak bildirecektir. Mücbir sebebin devamı esnasında tarafların edimlerini yerine getirememelerinden dolayı herhangi bir sorumlulukları doğmayacaktır. İşbu mücbir sebep durumu 30 (otuz) gün süreyle devam ederse, taraflardan her birinin, tek taraflı olarak fesih hakkı doğacaktır.
8.5. İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’da belirlenen parasal sınırlar dâhilinde Tüketici Hakem Heyetleri veya ALICI'nın ikametgahı veya hizmeti satın aldığı yerdeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
8.6. Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin akdedilmesi için, işbu sözleşmenin ALICI tarafından elektronik olarak onaylanması gerekmekte olup işbu sözleşme, ALICI tarafından elektronik ortamda imzalanıp SATICI'ya ulaştırılmasından sonra geçerlilik kazanır.
Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni okudum, içeriğini kabul ediyor ve onaylıyorum.
EK
ÖRNEK CAYMA FORMU
(Bu form, sadece sözleşmeden cayma hakkı kullanılmak istenildiğinde doldurup gönderilecektir.)
-Kime: (Satıcı veya sağlayıcı tarafından doldurulacak olan bu kısımda satıcı
veya sağlayıcının ismi, unvanı, adresi varsa faks numarası ve e-posta adresi yer alacaktır.)
-Bu formla aşağıdaki malların satışına veya hizmetlerin sunulmasına ilişkin sözleşmeden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim.
-Sipariş tarihi veya teslim tarihi:
-Cayma hakkına konu mal veya hizmet:
-Cayma hakkına konu mal veya hizmetin bedeli:
-Tüketicinin adı ve soyadı:
-Tüketicinin adresi:
-Tüketicinin imzası: (Sadece kağıt üzerinde gönderilmesi halinde)
-Tarih: